Opisy wystąpień

Human Performance Improvement - narzędzie w transformacji biznesu, wykorzystujące obecny potencjał. Case study z wdrożenia.

HPI (Human Performance Improvement) to metodologia, sposób myślenia, który ukierunkowuje Nas na poszukiwanie metod podnoszenia wydajności pracowników systemowo i trwale. Skupia się na pięciu obszarach, tj.. zasobach, informacjach, wiedzy i kompetencjach, motywacji oraz jakości życia. Poświęcimy dosłownie dziesięć minut na wyjaśnienie, na czym polega to podejście.

W pozostałym  czasie skupimy się na: omówieniu case study z wdrożenia w organizacji dzięki tej metodologii ( 10 minut) oraz przedstawieniu uczestnikom uproszczonej wersji możliwości wykorzystania tej metodologii w praktyce korporacji,

Mile widziane komputery, tablety, smartfony na miejscu. W razie braku – w 10 minut pokażemy wyjątkowo uproszczoną wersję narzędzia do zastosowania.

Prelegenci

Anna Flis
Partner Zarządzający; Training Designers

Liderka z 17-letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric, która sprawdziła się w wielu obszarach organizacji: Sprzedaż, Marketing, HR, L&D, Talent Management, Operacji, Call Center, Windykacji, CRM, PM/IT. Ma doświadczenie w projektowaniu systemów motywacyjnych, synchronizacji celów biznesowych oraz reinżynierii procesów przy wykorzystaniu obecnego potencjału, w transformacjach sieci sprzedaży, restrukturyzacji oraz fuzjach. Finalistka konkursu „Bizneswoman Roku 2015” w kategorii Korporacja oraz Mentor i Mentee w programie Vital Voices Poland. Akredytowany trener Mindsonar, Project Manager metodologii Agile, autorka tekstów w Personel Plus, ambasadorka fundacji Sukces Pisany Szminką na Pomorze. Partner merytoryczny WSAiB w Gdyni w zakresie studiów podyplomowych „Przywództwo w biznesie. Era gospodarki cyfrowej”.

Jowita Spychalska
Partner Zarządzający; Training Designers

Menedżer i mentor 12 – letnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji General Electric w obszarach Windykacji, Operacji, Call Center, Sprzedaży i Talent Management. Ekspert w budowaniu zespołów, a także efektywnych procesów w środowisku zmiany, transformacji, restrukturyzacji i fuzji. Twórczyni kilku Contact Center. Zaprojektowała i kierowała procesami podnoszącymi kwalifikacje i rozwój sił sprzedaży w branży finansowej. Projektantka programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej. Pasjonatka komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniach -TSR.

Akredytowany trener Belbin, Project Manager metodologii Prince2, autorka tekstów w Personel Plus, trenerka programu Sukces To Ja fundacji Sukces Pisany Szminką na Pomorze. Partner merytoryczny WSAiB w Gdyni w zakresie studiów podyplomowych „Zarządzanie i optymalizacja dla branż BPO/SSC”.

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Partnerzy
ETS (Educational Testing Service)
Partnerzy merytoryczni
Personel Plus
kadry.abc.com.pl
Serwis HR
Sewis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Back to Top