Opisy wystąpień

Job crafting - nowa metoda zwiększania zaangażowania i poczucia sensu pracy

Badania Instytutu Gallupa z 2017 roku wskazują, że współczesnym pracownikom coraz bardziej doskwiera poczucie bezsensu wykonywanej pracy. Parę lat wcześniej ten sam instytut ujawnił, że jedynie 13% pracowników na całym świecie angażuje się w swoją pracę, czerpiąc przy tym satysfakcję i dbając o rozwój firmy. Reszta pracowników jest wobec pracy obojętna lub co gorsza zniechęcona. Przy tych wszystkich statystykach coraz częściej słyszymy historię typu „rzucił pracę w korpo i wyjechał w Bieszczady szukać szczęścia”. Stop!

Czy jest coś co organizacje mogą zrobić, aby pracownicy czuli większy sens i zaangażowanie w swojej pracy? Jest! Z pomocą przychodzi Job Crafting, metoda po raz pierwszy opisana przez psychologów pracy z Uniwersytetu Yale, coraz bardziej popularna nie tylko w USA, ale również w krajach skandynawskich.

Podczas wystąpienia opowiem o tym jak działy HR, management oraz pracownicy mogą czerpać z Job Craftingu. Podam praktyczne wskazówki dla osób na stanowiskach zarządczych oraz przykłady ćwiczeń do zastosowania przez pracowników. Wystąpienia opieram o wyniki najświeższych badań naukowych oraz doświadczenia biznesowe wyniesione ze współpracy z polskimi organizacjami.

Prelegent

Organizator
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Partnerzy
House of Skills
Hays Poland
GRUPA PRODIALOG
TFI PZU SA
ETS (Educational Testing Service)
Ostendi Polska Sp. z o.o.
IBE
Lee Hecht Harrison DBM
Nationale Nederlanden
Benefit Solution Sp. z o.o.
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego
Emplocity
Krajowe Centrum EUROPASS (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji)
Sponsorzy
Primavera Jastrzębia Góra
VanityStyle sp. z o.o.
MyBenefit
RTV EURO AGD
Dwór Elizy
Partnerzy merytoryczni
Serwis HR
Sewis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
Patroni medialni
Personel Plus
Prawo.pl
Back to Top